Hamnade i soffan och hockyn är på...

Johan skulle kika och jag tänkte jag kunde sällskapa han, men det slutade med att jag sitter med datan och mailar lite och nu vart det ett inlägg med.
Kom på idag att det bara är 22dagar till Me&i släpper vårens kollektion, ohhh så spännande. Har några partyn bokade och flera som vela vänta till efter jul med att boka datum.
Känner du dig träffad slå en blink i kalendern och fundera ut på när du vill ha, vardagskväll,helg eller när?
För snart kommer jag höra av mig, om du inte hinner före!!
Och bor ni inte så nära, utan runt om Norrköping/Nyköping eller Falun så fråga, jag brukar inte kinka med att sätta mig bakom ratten!! :)

Imorn fyller mor och Ville längtar och tjatar redan om TÅÅÅRTA, tänkte baka nått med ungarna med imorn. De vela iaf baka chokladbollar!

Nehe, nu är pausen slut!

Kram och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0