Fredagskväll och ensam i soffan!

Mannen är ute och äter med jobbets lackare, tror jag det var! Ungarna och jag har redan haft myyys, med massa gott och Bambi.
Fick inte se klart för Ville är duktig på att tala om "Mamma,Ville sova nu du läsa för mig" Så vi borstade gaddarna, letade på ficklampan (som han ju måste ha när han smiter över till oss) och sen lade vi oss och myste och läste några böcker innan han slocknade snällt.♥

Min stora/lilla kille som är så stolt över sin fina,gula kyckling frilla.. Hihihi
Men det började vääääldigt PINSAMT!

Vi klev in precis vid 10, frågade om de hade nån tid på fm och det hade dom. En tjej sa att han kunde klättra upp i stolen så skulle det komma en kille.
Ut kommer en kille, haha för Ville var det nog mer en jätte ;)
En lång och ganska stor kille med typ långt hår i hästsvans och uppkavlade armar med massa tatueringar. Ni skulle sett min son, han såg skräckslagen ut och började STORGRÅTA!!!

Neeej, inte Ville klippa sig, inte Ville klippa sig, hulkade han fram och kröp ur stolen och skulle upp i min famn.
Killen backade lite, och frågade snällt vill du att tjejen ska klippa dig...
Jaaaaaaaa, svarade han på en gång!
Lite pinsamt, vad skulle jag säga?
Men iaf så, var det fler barn som reagerat så..

Sen satte han snällt, lugn och fin som ett ljus och lät sig klippas. 
Tjejen frågade om han vela ha färg i håret. -JAA!
Vilken färg vill du ha? -GUUUL

Bestämd kille som betalade och Tackade för sig och klev ut som en 1år äldre kille och så stolt över sin fina gula tuppkam..♥ 
image description

Visst är tröjan fin, fick av Matilde med föräldrar i julklapp (Och ja, det var JAG som sa att han vela ha den)


Kika på The Voice och lite morötter till det, får se när mannen kommer hemåt. Blir nog inte så sent, då han kör idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0