Det lönar sig att klaga!

I ett av de stora pyssel/scrapbooking paketen Stina fick i julklapp, hade de gjort så himla dumt. För de hade lixom tejpat fast allt så det skulle ligga på plats och se snyggt ut.
MEN vad de inte tänk på var att de tejpade på fina kuvert och kort, så det var iaf 6st som vi fick kasta för de var trasiga.

Jag är ju inte sen att klaga, så jag mailade till Kärnan och skrev vad som hade hänt och att min dotter  var jätteledsen, för det var hon för båda finast i lila var trasiga.
Tog inte ens en timme, innan det plingade och jag fått svar. De bad om ursäkt och vela muntra upp tjejen igen och frågade efter hennes adress.
Så skulle det komma lite nytt pyssel på posten :)

Och idag kom det, så vi ska hämta det i Nyköping imorn, när jag ska in och leta klipptid till Villekillen som blivit långhårig.

Kommer vara en glad tjej när jag berättar det♥

Så jag uppmanar er ALLA att klaga när ni inte är nöjda!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0