Änligen!!

Ville väckte mig i morse och var så GLAD, det hade ju snöat inatt ;)
Så nu är han ute och skottar och busar med sina syskon. Jag har beställt lite Give Aways till mina värdinnor, kikat igenom säljmaterial.
Men nu börjar det skidor på tvn, gillar verkligen den här säsongen när det är längdskidor,utför och skidskytte var och varannan dag!!
Och igår var det ju hockysemi och de skötte sig ju riktigt, riktigt bra!! Skulle gå och lägga mig när det bara var några minuter kvar och de låg under mot Finland men han bara gå förbi toan så gjorde det mål. Och 2-2 då vart det ju riktigt spännande så då vart jag uppe både förlängningen och sen straffarna.

Neee, nu Sprint på tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0