Alltså, vad fan är det här!

Ni måste tro att jag är världens tjurigast just nu, är så JÄVLA trött på att inte pengarna rullar in på kontot som dom ska.
Att jag får lov att ringa, tjata,kolla,skicka efter mera papper,bli arg så tårarna nästan kommer och framförallt att jag måste be mannen om pengar :((

Åhhh kan det inte bara bli klart, kan det inte fungera nu!!
E så trött på det, efter tre månader och jag vet att vissa har det värre. SJÄLVKLART!! Ensamstående,sjukskrivna mm Men jag vill iaf ha MINA pengar nu, har ju setat och betalt in mellan 6-800kr i månaden i 11år, nästan 100.000kr 
Sen när man väl ska få tebax lite, då krånglar det som sjutton!!!

Gaaah, jag vill ha ett 7-16 jobb eller igentligen 8-15.. :)) Det vore drömmen, och tyvärr inget man kan få inom Handels..
Plugga??
Mmm men till vad?? 

Suck och fy, anledningen till att jag tjurat till idag är att jag juh att jag för en veckor sen skickade in ett papper till A-kassan som jag fick lov att ringa till FK om.
Det skulle vara hur mkt mammadagar och havandeskapsdagar jag tagit ut under
20080801-20090331
Fråga mig inte varför just den tiden, för de kunde de inte själva svara på..

Iaf, så "hette" pappret inte nått så för att allt skulle bli rätt läste jag upp ordagrant för henne i luren på FK vad som stog.
Och de skulle fixa det på en gång.. Skickade in det på en gång jag fick det, förra tis för killen sa att om det kom in förra veckan skulle jag få pengar den 12e.

Ringde i måndags för att höra om det skulle bli så, då hade de inte ens kikat på det och det skulle ske i slutet av den här veckan.
Men jag tror att hon hörde hur sur/arg/ledsen jag var för idag redan kom ett papper på posten att pappret inte var rätt ifyllt från FK. Det var inte rätt intyg ens.. Slängde mig på luren igen och köade och fick prata med en tjej som sa att de gjort fel och att de skulle fixa det MEN det var så långt tebax i tiden att det fick lov att skickas till en annan kvinna och det kunde ta tid! 

Kan nog glömma pengar därifrån under jan med.
Avslutade samtalet med att, det vore ju skoj att få dom innan Midsommar iaf. ;)

Gaaahhh, jag tycker det är sjukt!!!
Och det här pappret måste de kunna bett om bra mkt tidigare, och inte efter nästan 3mån.. 

Nu lämnar vi det, vänder sida som Kungen skulle sagt!!!

Var och handlade idag, mat och några pärmar,plastfickor,lamineringsmaskin mm Så nu börjar det bli ordning i pärmarna inför släppet den 25e!
Plastat in lite "Söker Värdinne lappar" så nu ska de upp på lite anslagstavlor mm Får lite ont i magen över hur många Sandra har, nästan så hon kan välja vilka hon vill åka till. Men de kankse kommer eftersom och Jaaaaa det är min första säsong. I know!
Men jag är en sån som satsar från första stund och ger 150%, och då behövs det värdinnor.

Sugen? :)
Hör av dig vettja!

Ne, nu ska jag fortsätta kika på Efterlyst.
Som ju bytt tid till 20.00 och det gillas INTE!

Sorry för tråkigt inlägg, men det är inte så ofta jag gnäller lika mkt som om just A-kassan. Och tur är väll det ;)

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0