Ugnspannkaka i ugnen...

Så ett snabbt inlägg hinns med!
Idag var alal barn i skolan/förskolan och jag stack och handlade mat och fina band till kavajen som är med i kollektionen. Variation är kul!!!

Vart en snabbislurre med Sandra oxå, skit god soppa med massa morötter,linser mm ♥

Sen hämta barn,till bokbussen och nu hem och laga mat sen skjutsa stumpan på Gympan och sen hem och lägga mig i soffan.

Lånade tre böcker till mig själv, två av dem i en serie av Ingrid Hedström som verkade skiiitspännande.
Nån som läst, Kicki&Sofie kanske????


Nehe, duka och sen äta.

Puss och Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du, dåligt med lästa böcker de sista åren.. Men snart så! Planerar att lägga mig på soffan i två veckor och bara läsa böcker innan jag låter nån bebis komma ut! Så du får ge ett utlåtande om dessa!

2012-02-03 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0