Snart MelloMys!

Med de två största, en av dom den kvinnliga är helt salig eftersom Munther är med idag♥ Bra smak den lilla flickan.
Tre minuter innan mannen skulle dra till Falun med Jennie idag för att köra rally, sa vår Tv Tack&hejdå. Iaf med bilden, ljudet hörde vi fortfarande. Jag mummlade nått om att det kanske är det bästa just under Mello.
Bara att lyssna och inte se ;)
Men det höl inte Stina med om alls!!

Så det vart sovrumstvn, den stora på 20tum som fick flyttas ut i vardagsrummet. Och nu MÅSTE vi köpa ny, och en större!!

Idag var Stina och lekte med Alva, och jag och grabbarna var och shoppade käk och fikade på Lindahls.
Ville skulle ha en chokladboll och Gustav en semla, och då frågade jag Ville flera gånger om han var säker och inte skulle ha som Gustav.
Men såklart efter två tuggor så hade han ångrat sig, Gustav kikade på sin semla och sa -Om vi äter halva så byter vi sen.♥♥
Då bli man varm i mammahjärtat!
Men Ville var mest salig över att få samma dricks om Gustav, De har ju den MER utan tillsatt socker på flaska.

Ungarna valde mat, så såklart Blodpudding när pappsen är borta och jag åt av soppan som det fanns kvar av. Den är så jäkla god och enkel att göra!

Lite Monopol innan lilleman hoppade i säng, och nu sussar han sött!

Nu ska godis,oster,kex,chips,morötter och dipp plockas fram och såklart en massa ljus för nu ska vi MYSA framför schlagern.

Trevlig Lördagkväll på er med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0