Ska snart hoppa i sängen...

Torsdagen till ända, en jobbintervju som kändes bra. Tjejerna som ska starta upp butiken var trevliga,lättsamma och visste vad de ville.
Deras sätta att tänka och planera kändes så rätt. :) Så håll en liiiten tumme för mig!!
Köpte äntligen en överdrags, täckkjol så nu kan jag vara snygg OCH varm om rumpan..
Perfekt juh!!

Och träffen kändes riktigt bra, skoja tt få beröm och att de gillar att jag verkligen testar och visar alla kläder på. Lite lättare nu när jag har det mesta i min strl lixom.
Och jag ÄLSKAR redan mina Funky Pans, så himla snygga och sköna.

har ett mål till varje träff som jag gärna vill passera, och det gjorde jag idag med, nice♥

Men nu natti natti alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0