Nöjd kille.. ♥

Ville fick testa sina snygga, harem/Funky brallor idag och han var sååå fin! Snygga,coola,riktigt fina Finbyxor men lika mjuka och sköna som mysbrallor.
Så lite upphottade och förfinade mysbrallor helt enkel!!



Lika snygga på brorsan med, och så coola som en 9årig kille/tjej vill ha det!

Ville bygger med tåg, som vanligt så vände han bara upp och ner på lådan så jaaa vi har tågdelar över hela köksgolvet :(
Men men, han har roligt och jag kan passa på att lägga till lite tillägg jag fick idag på kunderna som var på träffen igår :) Det gillas skarpt!!

Solen skiner,snön gnistrar så vi ska nog packa på oss och gå ut. Perfekt nu när jag äntligen inhandlat min täckkjol juh.

Men vi höres, nån som är sugen att se bilder på kläderna jag fått hem i min strl?? ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0