Mmm gott gott!

Efter frullemys med Ville när de andra åkt med skolbussen i sina Jump Suit (Mina barn skulle ju inte ens få sånna, ännu mindre ha de till skolan)
Hur gick det till?????

Iaf, så tog vi en långdusch och sen har vi bakat, massa kladdkaksmuffins och en plåt med moccarutor/kärleksmuffins/kärleksmums eller vad ni kallar dom.
Gooda är dom iaf, och det här är ett recept med oboypulver i och det är sååå gott, och nästan lika onyttigt som gott! :(

Sen har vi spelat lite spel och käkat tacosrester när Stina kom hem. Nu är Gustav även hemma och muffinsarna provsmakade, sååå gott♥

Idag ska jag på träff till Sofie, ska bli riiiktigt skoj! Och jag har hört att det bakats semlor på andra sidan färjan, sååå mumsigt.
Har en träff till imorn, i stan och sen en på söndag..

Men jag vill ha fler!!
Vill du vara värdinna, säg till!!! Har flera som sagt att de vill, längre fram men jag vill inte tjata för mkt. Så är du sugen, ska ha en tjejträff kanske eller träff med mammagruppen.
Jag kommer gärna, lika fina kläder till barns om till oss vuxna tjejor!!

Nehe, fixa resten och sen mat,sminkning och allt vad det innebär!

Och vet ni, på mindre än 1vecka har jag fått veta två hemlisar som gör mig sååååå lycklig♥♥♥

Puss och Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0