Me&i Modevisning med mina ungar!!

Inte riktigt alla kläder, och inga vuxen..



Sen lite fler på galgarna :)


Mkt fint va???

Nu är ju inte alla strl anpassade till mina barn i kollektionen,  Så en del sitter tight och en del är för stort på bilderna. Tex gröna yogapantsen har Stina och Ville på sig i samma strl (110/116).
De turkosa brallorna med kaninen i fickan är i 74/80 så det blir inte rätt haremhäng.
Gurras röda svettisjacka, är till vuxen i strlM och alldeles för stor ,men han gillar den.


Sugen på att beställa någe?
Bara att höra av sig till mig så fixar jag det..
För man måste inte gå på party för att shoppa!!

Och såg ni min fina svamppåse, som jag offrat en tröja på att sy om, fick ju lov att matcha med mina Me&i skrivbok juh! ♥♥ Älskar det tyget!


Kommentarer
Postat av: Storebror

Vilka fotomodeller...

2012-02-02 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0