Hjälpt bror att sprätta pengar!

Så nu har vi shoppat en fin grön matta,massa kuddar,
filt,överkast,ljuslyktor,lampor mm

Kommer bli så fint så.. Och en hel del grönt har jag lurat på han ;)

Gott käk bjussade han på och Stina fick shoppa sig en Dagbok med lås.
-Mamma nu när jag skriver så bra så behöver jag nog en Dagbok, med lås!

Haha, jaa vad säger man. SJÄLVKLART behöver du det.♥
Så hon valde ut en fin, och en penna.

Lyckades smussla ihop en inflyttningspresent med, ska bara leta lite här hemma för en sak fattas. Men det brukar finnas det mesta om man letar lite.

Nu ska jag kika på tvn!

Puss och Hej!

(Och just ja, mailade ju med Calimero och bilderna skulle de använda på hemsidan,deras Fb sida och i deras nätbutik :)) Så vi får hålla utkik om vi ser några av ungarna i nån annons!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0