Fixar och inväntar!

Det är Johans inflyttningspresent som fixas, och mor min hade grejen jag letade efter. Och den vart nu pricken över i :)
Sen klippa bort en massa tofsar, inge Maria Montasami stil här inte ;)

Och vad inväntar jag då, självklart att de ska berätta namnet på lillsessan..

Vad tror ni?

Min favvo är ASTRID Lilian Desiree♥

Himla skoj iaf, men aningen överdrivet såklart. Tänk om ALLA barn vart lika uppmärksammade, det vore nått det.

Ikväll blir det pizza och fredagsmys hos Johan, och plocka upp allt ur påsarna såklart. Ohhh det bästa jag vet, att fixa och dona.

Mattis och KusinErik är och kör KortVasan idag, så jag ska snart gå in och kika på hemsidan om de finns med så man kan följa dom hur de ligger till ;)

Höres ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0