Check!

Hätade Gustav&Stina redan vid 10 för att åka till tandläkaren, Ville var såklart oxå med. Då han igen har nån typ av efm,kväll och natt feber.
Gick suveränt hos tandis iaf, de gapade,fotade och gick igenom den här gången med :)

Sen drog vi till Påljungshade för luggklippning av långhårig tjej, som vägrar klippa resten av kaluffsen. Så nu ser hon igen!!
Sen en fika med hela Nyköpings pensionärselit på CityGross, och jag förstår varför.
En kopp the, tre festis, en semla och två tårtbitar och två stora chokladbollar för ynka 105kr. Blir ju nästan billigare än hemma, och gott var det med :)

Tempade nyss Ville, och det var 38.5 SUCK!!

Nehe, nu ska jag kasta in en svart 40gr tvätt så jag har nått att ha under när jag ska ha visningen imorn å slipper stå med rumpan bar när det ska bytas från plagg till plagg och  när de ska prova alla Fina kläder!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0