Bunkrat, här ska drickas the!

Fick reda på att den butiken jag snackat gott om, som har haft de små påsarna till lösthe  ni vet skulle stänga och börjat rea ut.
Så idag efter jag fått en utskällning av de två största för att jag inte köpt Melloskivan igår kväll som jag lovat. Så drog jag och tanka,shoppa skiva och sen dit för att kika..

Än så länge var det bara 20%, men det blir 30,40 och tillslut 50% om 3v.. Men iaf, så har jag bunkrat och har nu köpt upp hennes förråd på påsarna. Som dock bara var 200st! ;)

Men men, lite hjärtan,present till en liten tös som ska födas eller har fötts.. Smått och gott helt enkelt!

en till Jessica och fika lite, innan jag han hem och lägga in några ordrar jag fått och vips så passerade jag mitt mål för februari, efter en månads försäljning. Wihooo, nu är det bara att fortsätta mot nästa♥

Fick en värdinna till igår, och en till idag och det flyter på.
Men jag vill ha fler ;)

Idag började vi med lite plagg från äldre kollektioner till RIKTIGT bra priser, kika  på hemsidan om du vill under Goodies..

När vi kom hem idag så gick jag&Ville över med lite grejor till Nora från förskolan de andra gick in. Och de var ut på trappen och kikade flera gånger.
När vi efter lite snack kom hem och klev in var det knäpptyst och det låg en lapp på golvet.

"Fika, gå dit tillsammans"
Och en pil till vardagsrummet, och sne hoppade de fram och skrek ÖVERASKNING!!!

Så fint, och gott och stolta ungar!
Mitt the har aldrig smakat såååå gott♥

Nu ska jag maila lite datum till en värdinna!

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0