Ont i magen...

Det är inte ofta oron gnager i mig, eller jo för jämnan när det gäller ungarna. Men över annat, jag är mer den som Jaja det löser sig, nu skiter vi i det och tar det sen.
Det finns dom som har det så mycket värre!
Och så är det verkligen, men allt det här med sänkt ersättning på Försäkringskassan pga av felinfo el att både jag och Fk,Arbetsförmedlingen och a-kassan missuppfattat varandra totalt.. Och min ersättning gick från riktigt bra, till riktigt dålig på ett kick. Att alla dagar som jag sparat på Ville, helt plötsligt inte är värda hälften ens..
 
Det går trögt med me&i, det löser sig säkert.. Behöver nog KickOffen för att riktigt komma igång, och att vårens värdinnor kommer tillbaka från semestern ;)
 
Måste helt enkelt ta mig i kragen och ta mig en Funderare över vad jag VILL, inte vad andra vill att jag vill. Vad som passar andra bäst, utan vad som passar mig och min familj.
Ungarna går först och jag älskar att kunna spendera mycket tid med dom, men det finns en baksida oxå.
 
Nehe, men men det löser sig! ;)
 
Nu har jag skrivit av mig..
Så jag ska nog hoppa i säng, bara 5 (el 6) pass kvar till lite semester♥
 
Kram och Godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: erika

det löser sig alltid tjejen, man kan leva på gröt och våfflor ett tag om det kniper det brukar vi säga och vi har varit där många gånger med alla våra upp och ned gångar med jobb.
kramar Erika

Svar: Jaaaa, visst gör man.. Vad är pengar ig.. ;) Vi är ju friska och Krya!! Kram på dig!!
Emma

2012-08-02 @ 21:24:00
URL: http://ettfroforlivet.blogg.se
Postat av: Meandi-Sara

Skickar en kram! Ses på KO!/Sara

2012-08-03 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0