En UNDERBAR kväll -Som ALLTID!!

 
 
Träffade mina Barndomskompisar igår.
Sofie,Kicki,Maria och Anna♥
Hade en lite FruHippa för Sofie som råkat gå och gifta sig i smyg, en snäll sådan då vi skålade och hon fick ha en söt prinsesskrona och slöja på sig när vi gick ut och åt på Banken.
Skålade ja, två körde och en av dom ammade med. Kicki som var Värdinna bjöd på bubbel och alkoholfritt för dessa två, som efter ett tag påpekade att det var ett gott och Friskt alkoholfritt Vin.
 
Mohaha, ändå tills Sofie fnittrade och frågade efter två glas om det verkligen var alkoholfritt och Anna tittade,stirrade på flaskan och påpekade att det stog 12.5%
Mohaha tror ni vi garvade,tjöt,fnittrade och vek oss dubbla. Hon hade tagit fel flaska, så igentligen hade de som skulle vara "nyktra" druckit starkare än oss som skulle dricka alkohol som fick Asti på 7%
Som tur var hade de småglas och vi började tidigt!!!
 
Men såhär i efterhand så kommer vi nog fortsätta fnittra åt Kickis min!
 
Tack, tjejer för ännu en UNDERBAR kväll♥♥♥
 
Ikväll ska jag ha Party i Finngärdet, ska bli skoj då det är hon en barndomsvän jag var mkt med som barn då våra föräldrar umgicks.
 
Nu ska jag lägga in några ordrar från Flickorna igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys-pys kväll med vina vänner <3

2012-09-02 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0