Tappat min röst!

Tur jag är ledig imorn med för min röst har dragit sin kos, och jag bara harklar å hostar. Dricker the efter tekopp så nu mår jag nästan illa.
Det enda positiva är att jag är inte sååå godissugen som jag brukara vra, man tappar ju smak och sug.

Och det är ju bra, men har idag närmat mig mitt mål med ganska mkt så snaart är chokladkakan MIN! :)

Kikat på Lets Dance med de största och än en gång var ANTON grymt bra,snygg och ja Snygg :), gillade även Pernilla idag fast hon fick massa gliringar.

Nehe, en sista kopp the och lite halstabletter sen hopp i säng. Och hoppas man vaknar upp till fint, underbart vårväder. ;)

Kram och Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0