Söta Selma♥

Ja hon var så söööt, även om Anna och jag nästan tröttnade för hon bara sov,sov å sov ;)
Men så fort hon slog upp sina blå så var vi där och kikade,myste och njööt såklart!!

Ville och Alvin busade och hade skoj,fikade och käkade lax och pressad potatis. En underbar dag, en sån dag som gör att jag LÄNGTAR HEM♥

Hade ju med kläderna, och Ville provade och provade och visade sina favoriter och shoppat vart det med. TACK för det, nästa gång måste vi ha ett riktigt party tjejer!!

Gustav och Mattis har vi firat lite i förskott idag och det var nöjda killar tror jag.

Nu blir det lite Revange för mig och en stor tekopp!!!

Och imorn blir det hemfärd till pappsen och fredagsPizzan.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0