GodMorgon!

Vart så glad när solen sken och jag slog upp mina blå, eller gröna eller vad dom är. Men nu efter att skickat iväg stora till skolan,duschat och ätit frulle med lilleman så är den väck! :(

Men det pratas ju om +20 grader i början på nästa vecka och det låter ju helt UNDERBART!!!!

Kom på precis att jag fyller ju snart, har haft tankarna på ungarnas presenter ett tag och köpt det jag kommit på.
Men nu ska jag började jag fundera på vad jag vill ha.. Och för en gång skull kom jag på några saker.

*Fina, enkla Rödvins glas nu när vi blitt vuxna och börjat dricka det.
*Letar efter nytt porslin, vitt och blankt och gärna nån detalj som sticker ut. Måste leta lite, så återkommer jag.
*Presentkort på nån typ av behandling, ansikte,fötter eller nått. Lyx med andra ord ;)
*Pengar,presentkort,fint väder och snälla barn♥

Usch, lät gammalt när man börjar önska sig snälla barn ;)

Idag är det efm jobb, har inte jobbat så mkt fredagar och nu är det lönefredag så hoppa på ÖS!!

Nehe, nu ska ha jag fixa lite innan lilleman ska på Förskolan och jag mot Norrköping.

Ha det Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0