Till och med...

2!!!! st bh;ar slank med hem i påsen idag, inte illa från en som HATAR att shoppa just det och att Ville Vild var med. Men just under de typ 3minuterna det tog att prova 4st så satt han konstigt nog i vagnen och tittade på.
Hör inte till vardagligheterna direkt!

Att båda två var på rea, det var ju ännu bättre!

Mat vart det handlat, och så delade jag och HerrVild på en good sallad som hade varit ännu godare om inte den lilla tjuven lagt beslag på hela mackan,alla fetaost och kycklingen.. ;)

Och så jackan då, som jag redan är kär i.. :) Nu ska här bara införskaffas en SNYGG mössa och halsduk med.

Hämtade de stora och sen hem, kastade in frysvarorna och drog till bokbusse. Sen hem och steka pannkisar till alla ungarnas glädje. ♥

Sen har jag varit på föräldramöte för skolan, och nu hamnade jag här efter att jag fixat disken som mannen inte hunnit med. FÖR HAN HADE JU FAKTIST LAGT TRE BARN.. Hm, jo jag vet brukar jag med göra OCH fixa disken.. ;)
Men men, är man kvinna så är man..

Inget är det på tvn heller, så jag ska nog gå och bläddra i en superfin bok med inredning som jag lånade idag.. Ni kanske kan få se nått smakprov här hemma sen!

Kram på er!!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

2 Bh:ar!? Bra shoppat.. ;)

Tusen kramar till er!

2011-09-02 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0