Söndagkväll!

Och 2/3 var trötta och sussar sött sedan länge! ♥
Den sista har precis läst läsläxan en sista gång för mig, och han läser så himla bra nu. Inte minsta stakning fast det är mycket text och en hel del långa,krångliga ord!

Idag då, skjutsat Stina på kalas till Amansda och sen glömde jag och hämte henne. Kom på det 10min försent.. Suck,så går det när man tvättar,är med Ville och snackar i telefonen med grannen.. ;) Men det gick nog ingen nöd på henne!

Gustav gick vi med till Felicia och hämade hem han sen med, våran väg är så trafikerad och folket följer INTE hastigheten så han får inte cykla själv även om det är några hundra meter bara.

Båda hade haft superskoj iaf!

Ville och jag bakade en lyxigare variant med banankaka och smällt choklad på till efterrätt och så Trekantspoatis och smördegsinbakadfläskfile med kantareller mm

Mmmmums vad gott!!

Mannen har satt upp sista av de målade plankorna i taket i gästhuset, så bar för mig att fortsätta måla nu. Så måtte jag ta mig tid och måla fönstret till lekstugan med, vore bra att få det på plats nu.
Såg att det var Idol och en ny serie på 4an ikväll så jag ska ta med mig tvätthögen och sätta mig i soffan tror jag!!

Just jag, nu kan ni få se Willes present med :)


Rallybilen i Blixten2, som han själv pekade ut när vi var på Ikanohuset och sen en väggtext som jag kommit på och beställt..
Passar bra in på han som är tokig i FOLKRACE! ;)
Så får de sätta den direkt på väggen el på en canvastavla för det funkar ju med..

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0