Mörk!

Fotbollen vart oavgjord, duktiga killar och tjejer som verkligen fått igång spelet! Nu ska bara målen få komma in och inte precis utanför. ;)

På vägen hem stannade vi till vid Stadium outlet, jag gick ut med nya löparbrallor,löparjacka och en ny fin grå Championtröja med dragkedja.
Så nu har jag inget att skylla på, ut och kuta bara!!

Stina hade tur och de kunde klippa hennes lugg vid frisören så nu ser jäntan igen.
 Hem och grilla för säkert sista gången iår, duscha och natta barn.
Färgat mitt hår, som jag hoppas blivit lite mörkare nu.
Gärna mkt mörkare!!
Färgat och noppat bryna och nu blir det soffan med mannen min!

rååkiga inlägg idag, men det får vi ta igen imorn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0