Måndag igen då...

Veckorna bara springer iväg, två veckor på onsdag till flyget går. Och 3v idag till lilleman ska börja skolas in.. HJÄÄÄÄLP!!

Säger som de flesta, tänk om man bara kunde trycka på en knapp och stoppa tiden. Näe nu sk ahag inte klaga för jag har varit hemma och kunnit njuta av min son lääänge, 2år och 8mån sen jag gick hem blir det.
En uderbar tid som jag inte skulle vela byta mot nått!!

Men det har gått så fort... :(

Håret vart bra, bra mkt mörkare och en riktigt fin färg. Det som var så himla bra med just denna färg från Schwarzkopf. Igora Vibrance kit. Var att den var dels gjord för två gånger och sen var den himla lätt att använda. Att den dessutom var en jättetålig toning och inte en färg är ju super!
Frisören pratade även gott om en tub med typ färgschamppo i som man kunde ha i lite då och då för att förstärka färgen och fylla i utväxten.

Så en sån ska inhandlas nästa gång jag är på Maxi!!

Händer idag då??
Kanske en vända till skogs med lilleman innnan Stinastumpan kommer hem, när hon nu kommer hem! ;)

Kram och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0