Känner mig galet NÖJD!

Och nej jag fick ingen kram av Brolle, men nästan nått lika bra.

Var med i deras sms tävling där man skulle svara på en fråga, gick vidare av 100st och skulle skicka en slogan på max 10ord om varför just jag skulle vinna en Golf cab... Gjorde det och efter ett litet tag fick jag ett sms om att JAG vunnit en Certina klocka som var värd nästan 6000tusen kronor!!!!

OCH jag har fortfarande chans att vinna bilen med, om jag fattat rätt så är det en vinnare på varje turnestopp som vinner en klocka och går vidare i tävlingen om bilen.
Och det verkar som att det är 16 stopp, så en liiiten chans finns!

Snygg är den, och galet nöjd är jag!



Nu ska jag bara våga använda den med, eller låsa in den nånstans.. ;)


Kommentarer
Postat av: Storebror

Skapligt, grattis!

Då finns det ju nåt bra med den där turnen ändå...

2011-10-01 @ 08:02:19
Postat av: Sandra

Du ska verkligen vara galet nöjd för den är galet snygg!! :)

2011-10-03 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0