Fredagsmys med lilleman!

För vi är bara hemma och myser runt, hitta lite mer från Villervalla som jag håller på att lägga ut till försäljning.
Stina hade visst vuxit lite under sommaren, och både byxor och tröjor var lite korta.
Så bara att försöka bli av med lite och dra in lite pengar till vinterkläderna..

Eftersom de glömde skicka med en tröja när jag beställde Pippikoftorna åt mig och Jennie, så skickade de med en "Bad hairday" mössa, tror ni Gustav blev skapligt nöjd. Den var ju sååååååå cool.. Hehe
Men tror Ville med tyckte det för han har envisats med att ha den på sig hela morgonen, även om den är aningen stor och han inte ser nått imellanåt.. ;)


Nehe, göra nått kanske... 

Kram på er!



 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Halloj! Finns det byxor i stl 110 köper jag gärna. Typ vanliga mysbyxor eller andra. Inga märkesgrejer eller så. Vet att jag köpte flera par av dig i stl 104 och de har varit toppen. Kram Åsa

2011-09-02 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0