Fotboll och Folkrace!

Så en riktig utedag, och vilket underbart väder!
Varmt och skönt och mina kinder hettar :)

Ville diggade INTE fotbollen, han tjatade från vi kom till Stigtomta om att åka till faffa och folkjejs, när de började efter pausen så sa han Neeeeej inte mer!
Haha, men det vart iaf 2-2, men våra borde vunnit då inte domaren hade koll på klockan och de fick in sista målet på övertid!

Men de var nöjda spelare, en snabb dusch och sen vidare mot Björshult där Anders kommit 1 och 2a :)

Sen vart det en 3e plats och en sväng i Afinalen där han tyvärr vart stående.
Vile var helnöjd och tjatade om bubblor mest hela tiden.

Veckans bästa middag vart på Vipsen, när ungarna fick bestämma!
Gott som alltid..

Jag hämtade brevet jag fick rekomenderat,och det var mina biljetter jag vann till ladies Night!!

Mannen klippte gräset när Ville lagts i sängen, för han somnade i bilen på vägen hem. Och jag målade fönstern, så en gång till sen är de klara!!

Nu lite tvn, får se om mannnen behagar komma in liite tidigar än halv1 som han kom igår!

Kraam på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig dag ni haft hjärtat! Vi tog en sväng till rallyskogen.. :)

2011-09-18 @ 06:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0