En shoppingrunda i Flen!

Som slutade med att jag bytt plats på det mesta i mitt kök/matrum!
Och fönstrena vart tvättade på insidan :)

Så här såg blommorna som stått i söderläge ut..


Och nu vart det så här fint..

Lyktan som är rund och fin i Zink är oxå nyinköpt ♥

Sen så vart det några jojo till presentskåpet, passa på när det är rea!


Och lite omgjort på mitt nya fat, lite blommor är aldrig fel!

Så här var det först.


Och nu mkt finare!


Och så åkte jag ju dit för den här!

Ny tröja från NovaStar till Ville, så hiiiimla fina färger! Skulle blivit en cerise mössa till Stina med men den fanns inte i hennes strl men snart så får hon hem en leverans!

Fina grejor va?
Och så himla mkt mer fanns det som jag vela ha, men man kan inte shoppa allt säger mannen min!
Så ta en vända till Flen kära vänner, och kika in på Ringblomman och min vän Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0