Bokstäver införskaffade!

Ja nu har vi köpt lite bokstäver, till ett ord är de redan sprayade en gång. För svart färg hade vi hemma.
Men till det större och längre ordet ska det vara vit färg och den får mannen köpa med hem.Trodde jag hade men den var visst slut :(

Hittade ett par skor idag, såååå fina. Men känns som att jag spenderat mitt kläd konto redan, men ett par höstdojjer måste jag ju nästan ha.. Hm, funderar lite till!

Stina fick sig ett par grymt fina jeans iaf, passade på nu när Kappahl hade 25% på ett helt köp, och ett par till fusktrosor till mig. Ett par naturfärgade bidde det den här gången!

Nu ska vi snart lassa in ugnspannkakan i ugnen, ska bli gott!

Vad har ni haft för er ne torsdag då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0