Aj, oh aaajjj

Passade ju på att springa igår när Stina tränade.. Tog 5km spåret, men vet inte riktigt om jag sprang rätt men en tur på 25min vart det iaf.
Och sen några omgångar med plankan och andra grejor innan jag hoppade in i en lång och varm dusch.
Och jag lovar att det känns idag, träningsvärken gjorde sig påmind bara jag lyfte bena över sängkanten. :)

Men det ska ju kännas, och har man slöat hela sommaren så får man skylla sig själv!!!
Så nu är det bara att ge järnet, och ge sig tid till gymmet och joggingturer :)

Idag spöregnar det, skit trist! Nu när det varit så fint höstväder, men å andra sidan så lär ju svamparna växa nått grymt mkt nu! Man måste se det positiva i ALLT!
Så iaf blir det en innedag med lilleman, tvätta,vika och styra lite,kanske baka nått gott? Eller inte, nu när träningen ska dra igång igen!

Nu ska lilleman få kläder på sig iaf, han har redan tjatat om Stinas tosa med apor på.. ;)

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0