Tidig morgon i skogen!

Igår var ungarna med Richard och testade gocarten,och de tjatade till sig att åka även idag. Så vi drog till gamla landningsbanorna och körde.



Stina fick börja.




Sen var det Gustavs tur!



Och så Villes, som såklart oxå måste få testa. :)



Hade mina nya stövlar, grymt sköna och varma!





Hag skötte tidtagningen, är som en kortare asfaltsslinga de åkte med lite koner här och där. Så det vart som en bana.

Gustav körde 9st varv, hans bästa tid då var 28,7sek. Stina hoppade upp och körde och efter några varv hade hon dragit ner rekordet till 25,5sek.
Gustavs tur, och efter en snurrning då han hade en topptid på g så fixade han 25,4.
Så det var tight mellan dom!

Stina är då den som är lite galen, medans Gustav lyssnar på hur bästa spårval mm är. Haha, men jag säger som jag sa för några dagar sen.
STINA kommer köra skiten av grabbarna, och det tror jag fortfarande. Med sin kaxighet och envishet kommer hon komma låååångt ♥

Så nu måste vi kika upp vart och när man kan ta licens och sen är det frågan om vi inte måste införskaffa en gocart till!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig förmiddag det ser ut som ni hade.. Ska verkligen bli roligt vännen att följa de gokartåkande ungarna.. :) De enda Wille tjatar om sedan han sett bilderna är att han ska bli lika stor som Stina så han med kan få börja.. hihi..

2011-10-18 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0