Sverige 2011

Vart fan är Sverige på väg??????

Jag minns än idag i bilen på väg hemifrån Sälen, året var 1989 och jag var 9år. Det stog om en tjej Helen Nilsson, ett år äldre än mig och hade hittats mördad.
Det var stort, läskigt,farligt och man trodde inte det kunde hända i SVERIGE!

Nu, är det barnmord var och varannan dag, Lika hemskt och läskigt nu men tyvärr, det är VARDAG i Sverige nu..♥
Två syskon för några veckor sen som vart mördadde av sin egen mamma, av hon som födde dom till världen och sen har varit deras trygga punkt ända tills det tog slut.
De pratar om att socialen inte hjälpt mamman, fast hon bett om hjälp. ABSOLUT inte någon ursäkt,finns inga ursäkter!!
Och nu en liten fin 4åring, med 6syskon som blivit mördad. Även där skrivs det om att socialen inte hjälpt mamman när hon bett om hjälp. Hon har förklarat för dom att hon inte orkar, att barnen inte kommer iväg till förskolan mm för att det är för mycket för henne att klä på alla barnen och få iväg dom. Där barnen dessutom har en far med drogmissbruk som i 10års tid misshandlat deras mor. Där han dessutom setat i fängelse för det.
Där borde man väll rycka in och se vilket hem barnen har???


Det är sjuuuuuukt, FAN vad arg jag blir!

Mmm undra hur det ser ut om 22år igen, kommer man överhuvudtagen våga låta sina barn gå till skolan???

Suck och fy, nu har jag fått ur mig det!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0