Suck och fy och klagomååål!

Vad håller svenska folket som orkar rösta på med, Linni tappade typ hela låten utan versen. Och vilken vers då, Vem vill ligga med mig då.. Bla bla den kan ju min 2åring. Och hon var ju inte ensam om det...
SKÄRPNING!
Och Denise som fick lämna idag, var ju en av de bästa. Ähh, näe jag flippade fram och tillbaka mellan det och VärldensBarn och Danny,Munther mfl gjorde fan så mycket bättre ifrån sig. ♥

Såg att Brolle fått en son, en liten Lee. Så vi hade tur att han var med när vi var på Ladies Night, för nu skulle Saade hoppa in i helgen och det är ju oxå bra men lååångt ifrån lika bra!

Nu ska jag hoppa i säng, för imorn ringer klockan före 07. Victoria och jag ska han en tjejdag och dra till UNDERBARABARNMÄSSAN i stora staden. Och jag vet redan att det kommer bli skoj,shopping och titta på folk! :)

Kraam och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0