Lika el inte lika??

Richard och jag, mormor,farmor,gammelfarmor,gammelmormor,förskolefröknar och andra bekanta påpekar ofta hur lik Ville är Gustav.
Så jag fick lov att jämföra deras förskolekort från de är 2.5år båda två...

Så ja eller nej?????


Alltså, vad JAG minns så trodde jag de var mycket mer lika än vad de är..
Eller??
Näsan,håret och ansiktsformen är densamma och håret ;)

Efter Jennies kommentar, så kom jag ju på att Stina måste jag ju med ta med och jämföra!
Så här kommer hon i samma ålder med.. Men hon har ju en rejäl kalufs! ;)



Och jaaa han är ju mer lik Stina juh!?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är han inte lite lik Stina på bilden då? :)

2011-10-21 @ 16:07:22
Postat av: Pernilla

nee de kanske inte är så lika,,men en sak är såå säker,,de är lika pappa:)

2011-10-21 @ 16:36:36
Postat av: Pernilla

jaaa det är ju dom som är lika:)

2011-10-21 @ 16:54:52
Postat av: Åsa

Tycker han har starka drag av båda! :-)

2011-10-22 @ 11:17:31
Postat av: Lotta J

Jag måste ju infoga en till person i denna diskussion..... nämligen kusin Matilde! Tycker att hon och Gustav är väldigt lika! Inte min Gustav alltså utan STORkusin Gustav.....

2011-10-26 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0