Hemma själv!

Alldeles tyst i hela huset, fy fan vad tråååkigt! Jag kommer dööö av rastlöshet om jag ska vara hemma och vara arbetslös, snart kommer jag jobbas gratis nånstans bara för att. :(

Men men, har iaf sagt vad jag tycker idag!
Och det är skönt♥

Ska ringa till Jultidningsförlaget och kolla om det är på g eller om jag hinner byta en bok, för såååklart så kom Gustav hem och hade lånat boken jag beställde åt han till julklapp igår. Suck
Men om jag kollar på sidan så verkar de inte fixat hans order, om de nu uppdataterar som de ska vill säga.
Har fixat klart Min Sida på arbetsförmedlingen med, alltså där arbetsgivare kan gå in och kika och hitta just MEJ! :)
Letat på betyget från florist och ska åka och visa det imorn, sen får jag invänta en handledare som skulle höra av sig om typ 2v..
För då har jag gjort allt jag kan just nu.

Råkallt ute idag, grått och regningt. Riktigt tråkigt, hade tänkt ta en fin höstpromenad men den lusten försvann rätt fort när jag slog upp ögonen imorse.
Får bli en annan dag!!

Nehe, hänga tvätten då..

Kram&Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0