Helgen som sprang ifrån mig!

Ja och fort gick det!

Vad har vi gjort då, igår var det Bytardag i Ålberga. Drog med mig ungarna och Sofie och Alexander och några påsar med kläder.
Kom hem med lite mindre kläder,lite mera pengar och endast tre inshoppade saker.. :)

Snyggade till oss och drog på 40års kalas hos Lars, goooooood mat och några glas med vitt som lätt slank ner. Åkte hem skapligt för att natta tre barn som var trötta.

Idag, har Stina varit på kalas och Gustav haft kompis här, sen kom Richards mmor och far hit och fikade eftersom han fyllde när vi var borta.
Banankaka med chokladöverdrag och smaskiga Ernstkakor han vi baka, och en marängtårta med banan och daim. Det bar länge sedan, men såå himla sött och gott.

Bästa att dra på med extra sött idag för imorn drar det riktiga livet igång igen, nu blir det nyttigare rutiner och träning på programet istället. :)

Stina har äntligemn fått upp tvn och sänglampan, nu ska bara de gamla hålen fixas till och målas över, det kommer säkert dröja.

Nehe, nu ska jag förbereda lite inför imorn. För då är det första dagen på inskolningen av Villekillen.. Varit hemma i 2år och 7mån,men nu drar det igång!!!
Men hemmafru skulle man vara, det gillar jag skarpt♥♥♥

Nu ska jag checka om det är nå tv att kika på sen!

Kraam på er!


Kommentarer
Postat av: victoria

Ja en underbar tid o va hemma. Men det går med den andra oxå Har nu själv jobbat i två månader eft o vart hemma i 2 år o 8 mån. Men visst längtar man eft de lediga dagarna med familjen. Oj va de kommer o busa o ha kul tillsammans på förskolan ;)

2011-10-02 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0