Heja Leksand!

Många mååål och en riktigt bra match från Leksand idag, Gustav och jag satt och kikade och ju fler mål desto längre fick han vara uppe!
Haha, men nu sussar han iaf sött sen ett tag tillbaka han med.

Mannen och Micke har hållt till i garaget ikväll, tror Micke har dragit hem men min man står där ute och gasar och gasar så snart klagar nog grannarna :(
Undra om han vet hur bra det hörs in igentligen!


Imorn ska jag ha en riiiiktig LYXDAG! Nu tycker jag igentligen att lyxen är att vara med mina barn, men nu ska det vara mammalyx UTAN barn.
Så enkel igentligen som att åka och handla HELT själv, gå in i alla affärer jag vill,prova,känna,fundera och gå tillbaka igen ;)

Haha, det är lyx det med!
Ville ska vara på dagis och de andra ska till skolan. Och skulle det vara nått med Ville,att han skulle sparka bakut så är jag ju där på mindre än en halvtimma.

Så nu ska letas partykläder till nästa lördag när det är PARTYKRYSSNING!!! Och stövlar, snygga,sköna och hellst inet så dyra (Är ju arbetslös snart) Mohahaha
Och viktigast utav allt, ett lapsyl till Stina. För ni förstår det har ALLA andra tjejer med sig till skolan! ♥♥
Observera att jag skrev LAPSYL inte, lipgloss el läppstift!

Nehe, nu vart det tyst. Kanske att mannen är på g in till mig och en kopp the och en macka med svamp på!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0