Dag3.

Det går så himla bra på förskolan, han flyter in gruppen och börjar ta för sig mer och mer. Nästan ,nästan så det går för bra.
Kanske tokvägrar i nästa vecka när jag ska lämna han! Haha

Idag hade de SagoTema och sjöng och läste Bockarna Bruse med Bockar som gick över bron och trollet där under.
Så himla skoj att se, att de sitter på pallarna och lyssnar, även flera av 1åringarna. Ville fastnade för Spök sången på en gång med rörelser, ni vet den med Ett stort spöke,ett litet mm Sen avslutas det med att spöket bara vill säga HEJ!

Måste lära mig den så vi kan köra den hemma med!


Lite utelek och sen åkte vi hem..

Nu ska jag hoppa in i duschen medans han sitetr och kikar på favvon Lilla Röda Traktorn, kom på att jag ju måste ha några kläder på mig med.
Måste kika i gaderoben vad jag ska leta på. Måste ju se någorlunda välstädad och modern ut om man ska söka jobb i en Klädbutik lixom ♥

Vi höres, håll tummarna för mig!!
När jag ska slås med säkert flera hundra andra!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0