Visst är det en härlig känsla...

Att få ett sms, som gör en så galet glad,lycklig så tårarna rinner för någon annans skull♥
I det här fallet inte ens en nära vän.
Men nån som är sååååå värd det och nu ÄNTLIGEN!!

Nu kommer jag vara sådär tråkig och inte skriva nått mer om det, men visst är det en HÄRLIG känsla???


Idag då, barnen i skolan och förskolan. Jag själv har dammsugit hela huset,tvättat och bakat kladdkakor, lika bra att göra två och lägga en i frysen när ugnen ändå är varm ;)
Pensionärsvarning på mig??? Mohaha
Måste ha lite gott till fikat då barnens kusin Liam ska hänga med hem och leka och så kommer mamman och syskonen till fikat.

Sen har jag faktist legat och läst en halvtimme, letat jobb och hittat ett jag ska söka. Kanske två till och med, finns inte mkt alls för mig.
Mest förskollärare el lagerarbetare m truckkort mm..

Men men, nu ska jag snart åka och hämta hem de små så de får busa och ha kul några timmar!!

Kraaam och hej från Mej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja helt underbart! Jag längtar jag längtar! Det har runnit mga tårar på min kind idag o då äntligen glädje tårar :) / Victoria

2011-11-29 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0