Väntan är över och kvälle är här!

Och snart ska jag träffa två fina flickor och deras män!

Sitter hos bror nu, och han och kusin Erik spelar Woorms och dricker öl för de ska oxå ut på galej. Idag har vi inte gjort så himla mycket, bara varit inne för det har varit riktigt grått och tråkigt ute.
Mer än jag var ute och sprang en vända,samma som i början på veckan.
Sen Spelat spel och ungarna har busat med kusin Matilde.. :)

Imorn bär det av hemåt till pappsen, så imorn blir det att packa på fm och sen luncha innan vi åker!

Nehe nu ska jag dricka upp mitt vinglas och kissa och sen vandra iväg till en kväll som kommer bli UNDERBAR!!!!


Kraaam och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0