Så jäkla skoj!!!

Vi har ju ett Wii som Gustav sålde så han fick förra året å idag kom Xbox med kinnect. Vi testade de två spelen som han fick med och det var ju sjukt skoooj!! Och framförallt jobbigt, så nått gymkort behövs ju inte längre.. Mohaha ;) Så nått träningspel till mig ska inhandlas, Tack för tipset Åsa!!!  Bakslag hos A-kassan idag då jag ringde, de fanns beslut från 24e (men jag har inte fått veta
nått om det efter 6 dagar, är det konstigt det tar tid????) att de behövde mer papper från konkursbolaget,sen har de  inte tagit med min ob utan bara timlönen , å den ligger på mellan 3-4tusen  i månaden...  Så imorn blir set att ringa dit om nya papper och beräkningar! Gagghhh jag vill ha pengar NU!!  Sen ska jag ha ett spännande samtal imorn med, men det väntar jag lite med att berätta om ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa Ö

Ånej, då såg jag fel... Fitness-grejen är till Wii... Förlåt!! Kram Åsa

2011-12-01 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0