Lördag, och en seg sådan!

Har ju donat här hemma hela veckan och kastat massa skit och skapat ordning, så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Finns massor men vet inte vart jag ska börja!!
Kikat och hittat vilka lagerhyllor jag vill ha iaf, såklart lutar det åt dom på Biltema, å där var vi ju förra helgen så nu kommer det nog dröja innan de blir inshoppade.

Eftersom vi böt från eldning till bergvärme, DET BÄSTA VI GJORT förrutom våra barn! ;) Så har vi äntligen ett rum som vi kan ha som förråd.
Men då vill man ju ha det fint,lätt städat och ORDNING!! Så hyllor och annan typ av upphängning behövs införskaffas. Och gärna fort för jag vill ha klart nu juh..

Mannen är på möte på klubben, Gustav och Stina spelar Uno Extreme igen, vi har redan spelat några omgångar men då var Ville och jag med. Kan inte riktigt de reglerna så jag tror de fuskade skapligt för jag åkte på stordäng.. ;) Mohahaha

Ville leker med sina bubblor, han är maninsk på dom och det är det han tjatar mest om just nu. Han har till och med gått med på att ge tomten napparna om han får en Bubbla av tomten. Vi får väll se, jag har iaf köpt en fin svart bubbla ifall att. :)

Nehe, göra nått då innna ,man ska börja med käket som idag blir tacos och sen glass med världens godaste kola/chokladsås till efterrätt!!

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0