Lite jobb på G!

Lämnade in mitt CV på en fin blomsteraffär idag, den affären jag köpt mina blommor på sen jag slutade mitt jobb faktist.
Tjejen kikade igenom på en gång och tyckte det såg bra ut, så än så länge har jag julveckan bokad där och sen skulle hon se om hon hade lite mer oxå :))

Känns super!!!

Sen en vända till Lager157 som öppnat i Norrköping,fick ju inget jobb där men iaf halva priset på valfri vara på öppningsdagen så den fick jag ju lov att nyttja. Men till vad får ni se imorgon!!
Shoppade lite mat, lunchade med Jessica och Elias och sen hem och hämta alla mina fina barn ♥

Åkte hem och plockade ur bil, in i frys och kylskåp och när det var klart och jag skulle börja med käket kom jag på att vi missat Bokbussen så det vara bara att kasta in alla i bilen och åka efter den för att lämna in och såååklart låna en ny hög.

Hem och snabbt fixa käk innan Stina skulle på gympa...
Sen har jag legat i soffan och kikat på tv, torsdagarna har varit riktiga bra tvkvällar.
Drömmen om ett Barn, som tyvärr var sista avsnittet idag har ju varit så otroligt bra och man har verkligen förstått, eller iaf fått lite bättre förståelse för hur de par som tvingas gå igenom dessa behandlingar har haft det.
Jag är grymt impad över er!!!
Det bästa var att de som ska hämta hem en liten från SydAfrika har valt att blogga om det så den kommer jag följa slavisk för att se när det ÄNTLIGEN får barnbesked♥♥♥

Men nu ska jag hoppa i säng och sussa, för imorn ska det pyntas och mysas här hemma för då ska julblommorna fram...

Kraam och Godnatt mina kära...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0