Kvällen vart inte riktigt som jag tänkt!

Skulle juh hinna få undan massor i rummet,kontoret,börja sortera alla jävla papper och få det som jag vill ha det.
Men så vaknade Ville mitt i allt och krupphostade så det vart halvdant, rummet är iaf tomt och ska städas imorn sen är det bara att börja sätta ihop nya skrivbordet och hyllan.
SEN är det papprena kvar :( Det är verkligen skit tråkigt med alla dessa papper som ska sparas hit och dit för de kana vara bra att ha...

Men men bara att bita i det sura äpplet och få ordning. Kommer iaf bli sååååå mycket bättre med ett litet skrivbord och nya hyllan för nu kan man ju till och med vända sig där inne och inte bara kasta in grejorna och stänga dörren..

Var till svärfar och fikade på fm, tårta♥
Och sen tog vi Farsdag maten hemma, fläskfile och trekantspoatis i ugn med lite annat till och så sås och sallad såklart.
Testade en snabb variant av PannaCotta med, men den vi brukar göra som tar lite mera tid är MYCKET godare. Men denna funkar den med..




Och tomt vart det i glasen.. ;)


Neä nu ska jag hoppa i säng med min största och minsta kille som lånade min iPhone och kikar på rallykrascher..

Puss och Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0