Kunde ju inte lyckats bättre...

Med årets Jultema som för mig var GRÖNT!! ;)
Och en grön jul lutar det ju åt att det blir, sååå mkt grönt blir det.

Gillar ju inte rött,guld,massa tomar och skit. Så jag plockar bara ut godbitarna och gör det juligt fast inte så juligt...

Gjöt ju en egen ljusstake till de fyra blockljusen förra året, då var det vita ljus och större siffror men i år har jag inte hittat sånna ljus (det får bara plats dom som är max 5cm) Så jag köpte nya siffror och valde gröna ljus..

Men de var lite i kortaste laget så jag fick lov att ha i nått så de kom upp lite, man tager vad man har och som är fint.
Så det vart GRÖTRIS, riktigt fint faktist..



Lite amaryllisar,hyacinter,mossor,fina kulor mm.
 Sen satte jag igång och pysslade ihop lite fina saker...

Visst är de gammeldags kulorna fina???
Dock så ömtåliga, så hoppas inget barn får tag i dom!

Härliga amaryllisar från Blomsterhuset,vita såklart och kostade bara 39kr


Gjorde om lite i mitt ljusfat, lite mossa bland alla stenar,stjärnor och några fina gröna glaskulor.


Så nu börjar det bli städat och mysigt här hemma!!
Och nu fattas bara en liiiiten detalj, SNÖN!!!

Hur pyntar ni????


Kommentarer
Postat av: Mattis

2 Julstjärnor!

2011-11-25 @ 14:44:05
Postat av: ida

Va fint du har gjort. Önskar att jag med kunde göra såna saker...

2011-11-25 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0