En dag fylld av tankar efter dom man saknar!! ♥

Var till kyrkogården och tände ljus idag, dels för min morfar och mannens farfar båda hade födelsedag idag. (Fast nu har Johan ringt och min morfar hade födelsedag imorn 21/11)  Sen hem till Richards farmor och fika, hela tre olika fina och goda tårtor hade tanten bakat.
Richards alla kusiner från hans pappas sida var där, blir inte så ofta man ses men det är skoj när man gör det :)
Kikade på gamla filmer,dels för 10år sedan när vi var i Spanien allihopa och firade hans 70årsdag. Hade jättskoj men såklart så fick vi värsta ovädret några dagar. Vi tyckte det var läskigt, det regnade och åskade som sjutton, allt svämmade över, de som bodde längs ner hade vatten i rummen, Asfalten gick sönder och spolades bort, bilarna drogs med strömmarna och hela den fina stranden var BORTA!!
Men det tog bara några dagar så började de komma lastbilar med ny sand...

Men om man skulle jämföra med Tsunamin så var det här ju ett lätt och fint sommar regn ;)

Trevligt var det iaf, både på resan och timmarna hemma hos Siw idag!

Hem och fixade lite läxor, då Gustav haft en vecka med sopsortering. Och nu var vi med lasset till stationen och sen hem och renskriva och fixa.

Lagade biffar och klyftpotatis med god sås och sallad till käk, riktigt gott faktist även jag som inte gillar köttfärsbiffar och dyl..

Ungarna ligger i sängen och jag ska kika på tv och vika tvätt nu!!!

Kram och Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0