Alla på en gång!

Ja nu ramlar inläggen in, men ett med lite om igår måste ju med oxå! :)
Det vart en hel del shoppat, ganska många julklappar till barna. Och det är ju skööönt!!

Men allt ifrån duschcreme,deo,strumpor,kalsonger,ramar,mina älskade äppelrengörningswipes,rengörningsgrejor,påsar,bullformar,diskborstar,en kofta till mig, några sjalar och mössa till mig med,spel,morgonrockar i ett skitmysigt material till barna i julklapp,lampskärmar till sovrummet,cd skivor,pyjamasar,lite förskoletröjor till Ville,några skålar,tillbringare,jättefin vispskål,lakan,julkalendrar med Pet shop och Star Wars (för vet ni ungarna vill ha köpta i år och inte sånna jag gjort själv med olika presenter i varje dag)  mm mm mm :))

MEN, det har blitt skapligt mycket dyrare och det kunde man ju räkna med när tv-programmet vart så poppis. Men trååkigt är det såklart!
Vissa saker är dyrare än i vanliga affärer och vissa saker som jag köpt alla år märkte jag en stor prishöjning på även om det är billigare!


Nehe, nu ska jag fortsätta och städa undan lite innan jag ska hämta hem mina fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0