Typiskt mej!

Att se att jag har jäst och så baka bröd,lika bra att göra dubbel sats på en gång juh. MEN, tänkte lixom inte in att jag ska hämta hem barnen oxå. Nu är det inne på andra jäsningen och jag kommer få korta av den lite,men det ska nog funka ändå.
Kommer att vara en sån mamma som kommer inspringande med andan i halsen exakt på hämtning idag, en sån mamma jag INTE vill vara!

Men nångång så, kan ju hända den bästa! ;)

Det väger upp med nybakt bröd,det är såå gott.
Och det luktar framförallt gott i hela huset,som jag dessutom hunnit dammsugat och dammat under tiden det jäst.

Nehe,snygga till sig lite och sen kika över vad vi ska äta idag. Kommer få äta lite tidigare idag för vid 17 ska vi på gustavs utvecklingsamtal som HAN ska hålla för oss.
SPÄNNANDE!
Och då ska de minsta vara hos grannarna..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0