Tur eller?

Nja, tänkte klippa gräset när lilleman sussa sött men vips så Spöregnade det.
 Så då slapp jag.. ;)

Vart inte mkt gjort,testat lite kläder,tvättat och diskat. Måste ta mig ut i garaget ikväll och hämta slip papper, så vardagsrumsborde blir klart nån gång. För mannen min glömmer ta in det vareviga dag.

Lilleman kräktes i bilen på väg hem ifrån dagis, hoppas inte på nån magsjuka nu!! :( Men han är pigg,velat äta massor men fick ett bara salta kex och lite vatten och det har inte blivit nått mer (Än så länge) Han har ju kräkts i bilen förrut, tror han blir en aning åksjuk och är hostig och snorig och slemmig. Hm, vi får se men jag håller tummarna!

VILL INTE!!!!!!!!

Så den där jävla Brio stolen fick jag ju lov att plocka ner och tvätta och det var inte bara det inte! Fy sjutton vad krångligt, det slutade med att två fästgrejor gick åt helvete. Och till grejen hör att när vi köpte den så frågade jag så den var LÄTT ATT TA AV OCH TVÄTTA, OOO jaa sa tjejn då den är såååå smidig.
Kan lova att alla de tre babyskydden, och de andra två bilstolarna har varit så himla mkt smidigare.
Så nu ångrar jag köpet, om det dessutom ska fortsätta att han kräks vid bilåkande då får jag nog plasta in fanskapet. :(

Hehe, kanske att ta i ... Men jag e småirriterad!

Nehe, hämta posten då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0