Sovmorgon, och alldeles för lång sådan!

Visst är det skönt att sussa, hemma hos mor&far tar jag gärna sovmorgon. Men hemma gillar jag inte att ligga längre än åtta.. Hela dagen blir så förskjuten och kort.
Men men, imorse vart vi aif vart väckta av Stina strax innan nio.
Hunnit lite iadg iaf, Richard och Gustav drog till stan och köpte isolering mm. Och den hållde de på att lägga nu. Jag och de andra plockade undan innan vi gick ut.
De lekte och jag plockade av altanen och tvättade av den.
Nu är den inoljade en gång, sååååklart började det regna.
TUR vi har tak över.. :))

Så en gång till ikväll tänkte jag!
Sen kan möblerna få komma på plats igen i veckan, och plasten tas av från dynorna.

Idag ska vi till barnens farmor&farfar och äta.
Ska bli skönt att slippa laga käk för en gång skull.. :)

Nehe, röja min garderob då.
Sååååå tråkigt,men jag måste.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0